loading...
پیامک های کمیاب
مهدی بازدید : 35 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

به حیف نون میگن چرا خودکشی کردی؟ افسرده‌ای؟

میگه نه بابا، خوبم، می‌خواستم تو اوج خداحافظی کنم !
.
.
.
ﭼﻪ ﺫﻭﻗﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻌﻠﻢ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ :ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﺩﻓﺘﺮ ﮔﭻ ﺭﻧﮕﯽ ﺑﯿﺎﺭ*ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻣﺸﻌﻞ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﺭﻭ ﺳﭙﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻬﻤﻮﻥ..
از دختره یه جزوه خواستم…امروز منو صدا کرده میگه چرا رک و راست حرف دلتو نمیزنی؟؟؟
من :|
جزوه :|
رک :|
.
.
.

ﺑﺎﺑﺎ : ﻣﻨﻮ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻯ ﻳﺎ ﻣﺎﻣﺎنُ ؟
ﭘﺴﺮﺑﭽﻪ : ﻫﺮ ﺩﻭ ﺗﺎﺗﻮنُ
ﺑﺎﺑﺎ : ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺮﻩ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺗﻮ ﻛﺠﺎ ﻣﻴﺮﻯ ؟
ﺑﭽﻪ : ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ
ﺑﺎﺑﺎ : ﺧﻮﺏ ﺍﻳﻦ ﻳﻨﻰ ﺗﻮ ﻣﺎﻣﺎﻧﻮ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻯ ﺩﻳﮕﻪ
ﺑﭽﻪ : ﻧﻪ ﻣﻦ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺑﺎﺑﺎ : ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺮﻩ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ ﺗﻮ ﻛﺠﺎ ﻣﻴﺮﻯ ؟
ﺑﭽﻪ : ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ :)
ﺑﺎﺑﺎ : ﭼﺮﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ؟؟؟
ﺑﭽﻪ : ﭼﻮﻥ ﻗﺒﻼً ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺑﻮﺩﻡ :))
.
.
.

یعنی اعتماد به نفس بعضیا رو اگه صندوق صدقات داشت الان
بانک مرکزی بود…
.
.
.

اسم بچه های نسل آینده :
رضا فیسبوکچی
الهام تَگ زاده
میر کامنت الله بِلاک زاده
مهسا شِیر زاده
امید لایک پور
شیدا فتو آپلودیان
زهرا ریموو تگ نیا
ساسان پوک باز
دلارام فرند ریکویست پور
مرتضی میر اکسپت نی
:))))))
.
.

ه یک دختر دانشجو گفتم fb دارین ؟

بـا اعتماد به نفس کامل گفت منظورتون bf هست دیگه ؟

.
.
.
.
.
الان به عمق سخن امام راحل پی می برم که فرمود
امید من به شما دبستانی هاست ! :))
.
.
.

با زن جماعت تو همه چیز میشه شریک شد جز ۱چیز …



















قلیون کشیدن !!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.

بابام زده پس کلم بهش میگم چرا میزنی ؟ میگه میخوام جنبت زیاد بشه!
دو دقیقه بعد دوباره زده.
با حالت عصبی میگم چرا دوباره میزنی؟
میگه دیدی بی جنبه ای هنوز ؟ عجب گیری افتادیما :|
.
.
.

دختره نوشته بود : “جــای خــالی تــــو رو اِنقـد بـــا چـشام آب میدم تا بـــــاز کـنــارم ســبز بشــی . . !!” فکر کنم
مخاطبش یونجه بوده
.
.
.

یه بار تو دسشویی دانشگاه کاغذ زده بودن که اب قطع است ،

یکی با خودکار زیرش نوشته بود :

دیگه دیره خیلی دیره…….
.
.
.
منم قبلا عزیز دل ͵ کسی بودم …..
*
*
*
اما الان عزیز دل همه م :)))
حتی شما دوست ͵ عزیز :پی
.
.
.
ﺑﺎﺯﯼ‌ﻫﺎﯼ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﺭﻭ ﺍﺯ ﮐﺎﻧﺎﻝ ﻋﺮﺑﯽ ﻣﯽ‌ﺩﯾﺪﻡ، ﮔﺰﺍﺭﺷﮕﺮ ﻫﺮ ﺟﻤﻠﻪ‌ﺍﯼ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﺎﺩﺭﺑﺰﺭﮔﻢ ﻣﯿﮕﻪ ﺁﻣﯿﻦ!:|
.
.

سلامتی پسری که تا گشت ارشاد را دید…
*
*
*
*
*
دست عشقش را ول کرد و مثل اسب دوید :))))

گشت ارشاده :)) بچه بازی نیست که :))
.
.
.

یه سوال؟!
یعنی این نوشابه کوچولوها بی خانواده محسوب میشن؟!!!
آخــــــــــــــــــــــــــــــی!!!! سر راهی هستن :(
.
.
.
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺗﻮ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﺑﺎﺯﯼ ﻓﺮﻭﺷﯽ ,
ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﻠﻨﮓ ﺻﻮﺭﺗﯿﺘﻮﻥ
ﺭﻧﮕﺒﻨﺪﯼ ﺩﺍﺭﻩ؟
ﯾﻌﻨﯽ ﺩﺍﻏﻮﻥ ﺷﺪﻣﺎ !!ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ؟؟ ﺩﺍﻏﻮﻥ :|
.
.
.

قاضی به غضنفر :
چرا ۸ نفر رو با ماشین زیر گرفتی کشتی ؟
غضنفر : والله اقای قاضی تو سرازیری با ۱۵۰ تا سرعت داشتم میرفتم یهو دیدم روبروم بن بسته ، سمت چپ ۱ نفر
وایساده بود ، سمت راست ۷ نفر ،
گفتم جهنم ماشین رو بگیرم سمت چپ باز یه نفرو زیر بگیرم بهتر از ۷ نفره ،
اقا من ماشینو گرفتم سمت اون یه نفر ،
اونم فرار کرد به سمت ۷ نفر، منم دنبالش….. :))
.
.
.
بچه که بودم زنگ زدم ۱۱۸ فوت کردم!

بعد خانومه گفت تلفن شما کنترل میشه بیب بیب بیب…!

داشتم سکته میزدم سریع قطع کردم

سیم تلفنم کشیدم

رفتم بیرون در خونه رو هم قفل کردم!

فقط کم مونده بود از کشور خارج بشم!!
.
.
.
یادمه یه روز که موتور کولرمون سوخته بود نهایت آرامشو تو چهره ی پدرم دیدم
.
.
.
از دستشویی میای بیرون یه دست به موهات میکشی ، طوری قشنگ میشه که انگار از سالن مد تو پاریس اومدی
بیرون . . . !
.
.
.
حالا یه جای خیلی مهم دعوت داری میری بهترین آرایشگاه شهر ، وقتی موهاتو میبینی انگار از مخلوط کن سه کاره
اومده بیرون.
.
.
.
کسی که دوست دختر ۱۰۳ کیلوییش رو جوجو صدا میکنه چیزی برای از دست دادن نداره، سر به سرش نذارید
:))
.
.
دختر داییم دانشگاه ، رشته من قبول شده ؛ زنگ زده میگه : یه سوال تخصصی دارم !
گفتم خب بپرس !
میگه ریاضی ۱ دفتر چن برگ میخواد ؟؟؟
من :|
داشگاه:|
دانشجویان کل کشور:|
.
.
.
یه روایت مکزیکی هست که هیچی نمیگه فقط موج میزنه !
یه گدا داشتیم تو محلمون , هرچی خیابون شلوغ تر میشد این فلج تر میشد :)))
یبار راهپیمایی شد این رفت تو کُما :|
.
.
.
مظفر دلستر میخوره میگه: من مست شدم!
میگن این مشروب نیست.

میگه: میخواستید زودتر بگید، من دیگه مست شدم!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 645
  • بازدید کلی : 3,045