loading...
پیامک های کمیاب
مهدی بازدید : 47 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

جملات زیبا برای تبریک تولد

Tavalod[Sms.KamYab.IR]

میلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد
در مقـدمت غــزل به ترنم، نشسته باد
تولد تو مــــبارک! بروی تو
دروازه های غم به چنین روز بسته باد!
.
.
.
امروز روز توست…..روز میلادت
دنیا تبسم کرده است امروز با یادت
امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست
چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست
تولدت مبارک
.
.
.
عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات
همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد . . .
.
Sms.KamYab.Ir
.
‘* ‘ .* . ‘ * . ‘ *.’ .’
*شب .’ .’ * . ‘ .’
* . *’ تولدتون *
.پر.’” . ; ستاره ‘ ‘
.’ ‘ * ‘ .’ .* ‘. ‘ .*
‘ .’ * .باد.’. *.’* ,
.
.
.
گل من تولد تو تولد من است، من تمام طول سال بیدار مانده ام
که مبادا روز تولد تو تمام شود، و من در خواب بمانم و نتوانم به تو بگویم
تولدمان مبارک!
.
.
.
امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست مرا با هدیه ای شاد کند.
آری درست است این هدیه قبل قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم
این است که از آن دل من بوده . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 579
  • بازدید کلی : 2,979