loading...
پیامک های کمیاب
مهدی بازدید : 36 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۲ 

Tike[Www.KamYab.Ir]

آهستـه فتــــح کرده ای با چشمهایت

هرچـــه داشته ام را

حالا تمام جهــان من مستعمره ی توست
.
.
.

دوست دارم تا ابد یادت کنم

با صدایی خسته فریادت کنم

دوست دارم با تو باشم هر زمان

گر تو باشی،من نبارم بی امان
.
.
.

مرا میان بازوانت مومیایی کن

شاید … هزار سال بعد

باستان شناس کنجکاوی از عاشقانه های دستانت

رمز گشایی کند …!
.
.
.

تو و جـــاده ها

دست در دست هم داده ایــــد

تـا . . .

بــــی انتهـــــا بمانــــــد

طول دلتنگیهــــــای مـــن . . .
.
.

عشق

همین خنده های ساده توست

وقتی بـا تمـام غصه هایت میخنـدی

تـا من از تمـام غصه هایـم رهــا شوم…!!!
.
.
.

بـی تـابــم …..

دلـم تــاب میخــواهد و یــک هــل مـــحکم …

کـه دلـــم هُــری بریــزد پایــین ..

هرچــه را در خــودش تلنبــار کــرده .. !!
.
.
.

اغــــوش گرمم بـاش بگـذار فراموش کنم لــحــظـه هــایی

کــه در سـرمــای بـــیــکـسـی لرزیـــدم …
.
.
.

کی گفته از عشق تو دست میکشم؟

دارم با خیالت نفس میکشم

چه حس عجیبی،چه آرامشی

می دونم تو هم با خیالم

نفس میکشی!
.
.
.

قایقت می شوم

بادبانم باش

بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم

باد هوا شود

دورترمان کند !
.
.

در فراغ دوریت آهنگ قلبم در غم است ،

بی صدا می خندم اما روزگارم در هم است
.
.
.

اصلا حسود نیستم اما وقتى دیدم واسه رفیقم اس ام اس اومد کى میرسی خونه عشقم؟

یه ذره دلم خواست.
.
.
.

چهـــار فصل کامل نیست !

هـوای تـو

هـوای دیگری ست…
.
.
.

ببین . . .!

سراغ مرا هیچکس نمی گیرد . . .

مگر که نیمه شبی . . .

غصه ای . . .

غمی . . .

چیزی . . .
.
.
.

آسمان نیستم که هر پرنده سهمی از من باشد

من آن پرنده ام که سهم آسمانش را از چشمان “تو” میخواهد . .
.
.

هـر روز صفحه ی نیازمندیـهــا را

زیر و رو میکنــم !

میدانــم بالاخره

یک روز

به مــن لعنتی نیاز پــیدا میکنـــی …!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 547
  • بازدید کلی : 2,947